Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzatunk értelmében.

Szállítás

Kiszállítás és megrendelés átvétele

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

Rendelésedet követően visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, melyben értesülsz a rendelésed számáról és tájékoztatunk az esetleges további teendőidről is. A megrendelés feldolgozása után a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítést küldünk számodra. A továbbiakban a futárszolgálat tájékoztat téged e-mailben, és megadnak neked egy időintervallumot, amelyben számíthatsz a küldeményed kézbesítésére.

A futár munkanapokon 8 és 17 óra között kézbesít, ezért kérünk, olyan címet adj meg, ahol elérhető vagy ebben az időintervallumban.

 

Mi történik, ha mégsem tudok a megadott címen tartózkodni a rendelésem érkezésekor?

A csomagot átveheti egy általad meghatalmazott személy. A kézbesítést a futár minden esetben aláírással kéri igazolni. Ha nincs kit megbíznod, és te sem tudsz jelen lenni, a futárcég által küldött emailben található linken tudsz egy másik időpontot egyeztetni. Ha nem tudod előre jelezni, hogy nem leszel a megadott címen a kiszállításkor, a futár még egyszer megkísérli eljuttatni hozzád a csomagodat. Ha ekkor sem sikerül, a megrendelt áru visszakerül hozzánk, és rendelésedet sajnos kénytelenek vagyunk törölni.

 

Miként tudok érdeklődni, hol tart éppen a csomagom?

A megrendelésed feladása után visszaigazoló e-mailben elküldjük neked a rendelésed számát, ami alapján érdeklődhetsz a FeminaShop ügyfélszolgálatán. Munkatársainkat eléred az info@feminashop.hu e-mail címen és hétköznapokon 10 és 15 óra között a  +36 (1) 789 99 51 telefonszámon.
Miután rendelésedet átadtuk a futárszolgálatnak, e-mailben elküldik számodra a csomagszámodat, mely segítségével igény szerint tudsz további felvilágosítást kérni a futárszolgálat vevőszolgálatán.

GLS vevőszolgálat: hétköznapokon 7 és 20 óra között a +36 (1) 802-0265-ös telefonszámon vagy e-mailben az info@gls-hungary.com e-mail címen. Csomagod állapotát végigkövetheted a GLS csomagkövető weboldalán a csomagszám megadásával.
A GLS csomagkövető weboldalát ide kattintva érheted el »

Ha a csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesítsd a FeminaShop ügyfélszolgálatát az info@feminashop.hu e-mail címen.

 

Házhozszállítás díja Magyarországon

Ha bankkártyás-, vagy PayPal fiókos fizetést vagy banki átutalást választod, akkor 1.500 forintért szállítjuk ki számodra a csomagot. Ha pedig utánvéttel fizetsz, akkor a termékek árán felül 1.900 forint a kiszállítási díj.

A két díjszabás az ország egész területére egységesen érvényes. Fontos tudnod azt is, hogy a házhozszállítás 25 000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes, ezért jobban megéri egyszerre több terméket rendelned.

 

Nemzetközi házhozszállítás 

Megrendelésed teljesítése a megrendelés időpontjától számított 2-4 munkanapon belül történik. Ez esetben a megrendelés időpontja megegyezik a termékek árának beérkezésével. Külföldi kézbesítéskor minden esetben szükséges a megrendelésed összegét előre átutalnod, bankkártyás vagy PayPal fiókos fizetéssel kiegyenlítened! Bővebb tájékoztatást a Fizetés menüpont alatt találsz. Rendelésed feladása során jelölheted meg, hogy külföldi kézbesítést szeretnél, illetve kiválaszthatod a célországot.

A házhozszállítás díja országonként eltérő, a választható országokat és azok díjszabásait a következő táblázatban találod:

Nemzetközi szállítási díjak országonként*

  • 5 000 Ft: Ausztria, Csehország, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia
  • 6 000 Ft: Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Luxemburg, Németország
  • 8 000 Ft: Dánia, Franciaország, Írország, Olaszország
  • 10 000 Ft: Észtország, Finnország, Görögország, Lettország, Litvánia, Portugália, Spanyolország, Svédország

*szállítást a felsorolt országokba vállalunk, partnerünk a GLS futárszolgálat

Fontos tudnod azt is, hogy külföldi kézbesítés esetén 50 000 forintos vásárlás felett a házhozszállítás ingyenes, ezért jobban megéri egyszerre több terméket rendelned.

 

GLS CsomagPonton történő személyes átvétel 

 

CSOMAGOD SZEMÉLYES ÁTVÉTELÉRE LEHETŐSÉGED VAN ORSZÁGSZERTE 400 TELEPÜLÉSEN, TÖBB MINT 1000 HELYEN TALÁLHATÓ GLS CSOMAGPONTON.

 

Rendelésedet követően visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, melyben értesülsz a rendelésed számáról és tájékoztatunk az esetleges további teendőidről is. A megrendelés feldolgozása után a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítést küldünk számodra. Ezt követően a GLS futárszolgálat is tájékoztat téged e-mailben és sms-ben arról, hogy a csomagod mikortól lesz átvehető az általad választott CsomagPonton.

Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra, az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethetsz. Az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben találod. A csomagot az értesítést követően 5 munkanapon belül veheted át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.

Munkatársainkat eléred az info@feminashop.hu e-mail címen és hétköznapokon 10 és 16 óra között a  +36 (1) 789 99 51 telefonszámon.
Miután rendelésedet átadtuk a futárszolgálatnak, e-mailben elküldik számodra a csomagszámodat, mely segítségével igény szerint tudsz további felvilágosítást kérni a futárszolgálat vevőszolgálatán.

GLS vevőszolgálat: hétköznapokon 7 és 20 óra között a +36 (1) 802-0265-ös telefonszámon vagy e-mailben az info@gls-hungary.com e-mail címen. Csomagod állapotát végigkövetheted a GLS csomagkövető weboldalán a csomagszám megadásával.
A GLS csomagkövető weboldalát ide kattintva érheted el »

Ha a csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesítsd a FeminaShop ügyfélszolgálatát az info@feminashop.hu e-mail címen.

GLS CsomagPontra történő szállítás díja

Előzetes bankkártyás-, PayPal-fiókos fizetés és banki átutalás esetén: bruttó 1.100 forint.

Utánvéttel: bruttó 1.500 forint

A díjszabás az ország egész területére egységesen érvényes. Fontos tudnod azt is, hogy 25 000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes, ezért jobban megéri egyszerre több terméket rendelned.

 

Más is átveheti a csomagot a GLS CSomagPonton?

Akadályoztatásod esetén meghatalmazottad csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyal átveheti csomagodat. 

 

MPL szállítási módok és díjak

Szállítási díjak és módok Magyarországon belül:

Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve 1-10 kg-ig bruttó 990 Ft.

Háznál történő kézbesítés esetén 1-10 kg-ig bruttó 1 990 Ft.

Magyar Posta Zrt. szállítási díjain felül 600 Ft adminisztrációs díjat számítunk fel, amely a Magyar Posta Zrt. szállításával összefüggésben felmerülő egyéb költség. 

Az oldal tetejére